О немО себе[code]/maps/
[code] | 4D | Modules | AI | stdafx.cpp
kMaps
4D
  Core
  PlugIns
  Modules
    AI
      PathSpace
      BotCMDs
      debug
      VTune
      VS
        WayPoint.h
        stdafx.cpp
        BaseBot.h
        WayPoint.cpp
        stdafx.h
        TeamDef.cpp
        AIPlugIn.cpp
        BotMessages.h
        BotMessages.cpp
        AIPlugIn.h
        BotMovent.h
        AIbind.cpp
        BotScript.cpp
        BaseBot.cpp
        BotScript.h
    Terrain
    GUI
    Quest
    TokaPH
    Sound
  codeZ.php
  SparseTileLayer.js
  array-speed.php
  ed_line.c
  ed_line.cc.c
  auto_registrator_cc.c
  time.php
  auto_registrator.c
 
// stdafx.cpp : source file that includes just the standard includes
// Sound.pch will be the pre-compiled header
// stdafx.obj will contain the pre-compiled type information

#include "stdafx.h"





[CODE]/4D/Modules/AI/stdafx.cpp

Кошенька одень шапочку, а то лысину простудишь
Баба Яга